Середа., 01. травня 2024

Про зміни в процедурі державної реєстрації прав на нерухоме майно

Відповідно до ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» N 1952-IV від 1 липня 2004 р., з 1 січня 2013 року проведення державної реєстрації прав та їх обтяжень або відмову у їх реєстрації та здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами здійснюватиметься державними реєстраторами відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Берегівського районного управління юстиції та у визначених законодавством випадках нотаріусами, як спеціальними суб’єктами, що здійснюють функції державного реєстратора речових прав на нерухоме майно. Фізичні та юридичні особи, органи державної влади, органи місцевого самоврядування вправі звертатися до відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Берегівського районного управління юстиції 

- для проведення державної реєстрації прав та їх обтяжень;

- для отримання інформації про зареєстровані права та їх обтяження;

- для забезпечення обліку безхазяйного нерухомого майна;

- для здійснення інших дій, передбачених ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та іншими нормативно-правовими актами.

Для проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, заявник разом із заявою встановленої форми подає:

- документ, що посвідчує особу заявника (паспорт громадянина України, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або документ, що його заміняє, свідоцтво про народження);

- реєстраційний номер облікової картки платника податку згідно з Державним реєстром фізичних осіб - платників податків (у разі подання заяви про державну реєстрацію заінтересованою особою особисто), крім випадків, коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України;

- документ, що підтверджує повноваження заявника (у разі подання заяви про державну реєстрацію уповноваженою особою);

- документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав;

- документ про сплату державного мита (крім випадків, коли заінтересована особа відповідно до закону звільнена від сплати державного мита);

- документи визначені п. 27 «Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень» затвердженого постановою КМУ № 703 від 22.06.2011 року.

Для більш детальної інформації необхідно звернутися до відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Берегівського районного управління юстиції за адресою: м. Берегово, пл. Кошута, 1, щоденно з 9.00 до 18.00 год. к. ч. (обідня перерва 13.00 до 14.00 год.), крім вихідних.

тел. (03141) 4-24-41.

Головний спеціаліст відділу ДРРПНМ реєстраційної служби 
Берегівського районного управління юстиції Космеда О.І.