Понеділок., 29. квітня 2024

АКТУАЛЬНО ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ!
Де і як платники податків можуть отримати швидко та безкоштовно
електронні ключі
 

В Ужгороді розпочав роботу Центр сертифікації електронних ключів: податкова видаватиме ключі швидко і безкоштовно

Кваліфіковані фахівці, які пройшли спеціальне навчання швидко та якісно обслуговуватимуть платників у Центрі сертифікації електронних ключів. Унікальні криптографічні модулі українського виробництва пройшли всі державні експертизи та забезпечують надійний захист.

Центр сертифікації електронних ключів при ДПС у Закарпатській області працює в такому режимі:

понеділок - четвер з 9:00 до 18:00

перерва – з 13:00 до 13:45

п’ятниця - з 9:00 до 16:45

перерва – з 13:00 до 13:45

Реєстрація користувачів

понеділок - четвер з 9:00 до 16:30

перерва – з 13:00 до 13:45

п’ятниця - з 9:00 до 16:00

перерва – з 13:00 до 13:45

Напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи скорочується на одну годину, субота та неділя – вихідні дні

Адреса Центру: м. Ужгород вул. Духновича, 2 (поряд з входом до приміщення ДПІ у м.Ужгороді).

Телефон для довідок: (0312) 61-46-41.

Під час реєстрації юридична особа (уповноважена особа заявника) надає такі документи (а також їх копії):

- заповнена заява-приєднання до договору у двох екземплярах;

– заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката ключа встановленого зразку та дозвіл на використання персональних даних підписувача для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;

– оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);

– копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а для відокремлених підрозділів юридичної особи (філії, представництва) надається копія довідки з управління статистики про внесення відомостей про відокремлений підрозділ до ЄДРПОУ.

– документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);

– документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи;

– копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів;

– копія облікової картки платника податків* (довідки про присвоєння

ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера;

* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.

Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом

керівника та печаткою юридичної особи, а також підписом уповноваженої особи ЦСК якій пред’являються копії разом з оригіналами. Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається.

Під час реєстрації заявник - фізична особа-підприємець надає такі документи (а також їх копії):

- заповнена заява-приєднання до договору у двох екземплярах;

– заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання сертифіката ключа встановленого зразку та дозвіл на використання персональних даних підписувала для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;

– копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб тафізичних осіб-підприємців;

– паспорт або копію паспорту заявника (копії 1-4 сторінок), засвідчену

власноручним підписом власника;

– копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння

ідентифікаційного коду ДРФО).*

* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.

За матеріалами Центру сертифікації електронних
ключів при ДПС у Закарпатській області