Ma 2024. április 19., péntek, Emma napja van. Holnap Tivadar napja lesz.
Nem léteznek fordítások.

ОГОЛОШЕННЯ

Закарпатською обласною радою 07 червня 2018 року внесено зміни до Обласної цільової програми «Власний дім» на 2016-2020 роки, яким змінено Правила надання пільгових кредитів позичальникам за програмою «Власний дім».

Оновлена обласна цільова програма та рішення обласної ради № 1185 від 07.06.2018 р. «Про внесення змін до Обласної цільової програми «Власний дім» на 2016-2020 роки» розміщені на офіційному сайті обласної ради в розділі «Нормативні документи» → «Рішення ради» → «Пленарне засідання 11 сесії (07.06.2018)».

 

 

ПЕРЕЛІК
необхідних документів на оформлення кредиту для:

(газопостачання; водопостачання; водовідведення; електрозабезпечення; опалення, встановлення твердопаливного котла, топки, утеплення фасаду, даху будинку або квартири; ремонту даху із заміною покрівлі; ремонту даху із заміною покрівлі і будівельних конструкцій та встановленням водостічної системи; заміни зовнішніх дверей, вікон)

1. Заява встановленого зразка.

2. Клопотання встановленого зразка від сільської, селищної, міської ради, ОТГ.

3. Клопотання встановленого зразка від райдержадміністрації (крім позичальників, що проживають та кредитуються на території об’єднаних територіальних громад).

4. Паспорт громадянина України та ідентифікаційний код.

5. Довідка про склад сім'ї (ф. № 3).

6. Документи для визначення платоспроможності (довідка з місця роботи позичальника та повнолітніх членів сім'ї із зазначенням доходу одержаного за попередні 6 місяців).

7. Схему робіт, які планується виконати за кредитні кошти, погоджену головою сільської, селищної, міської ради, ОТГ і завірену печаткою.

8. Копію паспорта та ідентифікаційного коду поручителя (або поручителів) та довідку з місця роботи із зазначенням їх доходу одержаного за попередні 6 місяців.

9. Відкрити картковий рахунок для зарахування коштів в ПАТ «Державний ощадний банк України» (можливе зарахування коштів і на зарплатний рахунок при наявності).

Після підписання кредитного договору у Фонді оформляється трьохсторонній договір поруки в присутності представника Фонду, кредитозаймача та поручителя (поручителів). Якщо сума кредиту складає більше 3 0 тисяч гривень оформляються 2 договори поруки (поручительство двох осіб).

Перелік
необхідних документів для оформлення кредиту по будівництву, добудові та реконструкції житлового будинку

1. Заява встановленого зразка.

2. Клопотання встановленого зразка від сільської, селищної, міської ради, ОТГ.

З. Клопотання встановленого зразка від райдержадміністрації (крім позичальників, що проживають та кредитуються на території об’єднаних територіальних громад).

4. Паспорт громадянина України та ідентифікаційний код.

5. Довідка про склад сім'ї (ф. № 3).

6. Документи для визначення платоспроможності (довідка з місця роботи позичальника та повнолітніх членів сім'ї із зазначенням доходу одержаного за попередні 6 місяців).

7. Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно.

8. Копію документа, що підтверджує право власності чи користування земельною ділянкою.

9. Проектно-кошторисну документацію або будівельний паспорт, на будівництво, добудову та реконструкцію житлового будинку.

10. Відкрити картковий рахунок для зарахування коштів в ПАТ «Державний ощадний банк України».

11. Копії паспортів та ідентифікаційних кодів поручителів та довідки з їх місця роботи із зазначенням доходу одержаного за попередні 6 місяців.

Після підписання кредитного договору оформляється:

1) у Фонді інвестування трьохсторонній договір поруки в присутності представника Фонду, кредитозаймача двох поручителів.

2) у нотаріуса договір іпотеки.

За інформацією для отримання кредиту по програмі "Власний дім" звертатись безпосередньо до обласного Фонду інвестування об'єктів соціальної сфери та промисловості за адресою : м. Ужгород, вул. Загорська № 2

тел.: 64-44-54, 61-23-59 факс: 64-47-92.

Дні прийому : понеділок та середа з 09.00 до 15.00 год. по к.ч.

Ukrainian (Ukraine)Hungarian (formal)

Hasznos Források